Gå til hovedinnhold

Hopper


Kommentarer

  1. Denne var skikkelig trist:(

    SvarSlett
  2. Gud, det var trist........ Vell jeg håper noen stopper henne. :') Vell dette er rart, nå snakker jeg om noen som ikke finnes engang.....

    SvarSlett
  3. utrolig god 6-ords novelle. veldig dyp

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. veldig bra og dyp 6-ordsnovelle

    SvarSlett
  6. Den får meg til å tenke... mye...

    SvarSlett
  7. Sikkelig bra og jeg håper den ikke er sann da!

    SvarSlett
  8. hvordan kommer du på noe så bra?? Please lær meg:))

    SvarSlett
  9. Denne novellen sa mye på bare 6 ord. Veldig dyp! Håper det er få som opplever det sånn.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Det er veldig stas med gode tilbakemeldinger!